24 Φεβρουαρίου 2007

5 minutes alone

Να γράψω λοιπόν και γω πέντε πράγματα για μένα. Δε μου ρχεται τι να γράψω (ή τι να πρωτογράψω;)
1. Πιστεύω ότι είμαι σχετικά pollitically correct αν και δεν είμαι σίγουρος γι αυτό αλλά αν όντως ισχύει δε μου πολυαρέσει. (Σας μπέρδεψα ε;)
2. Το τελευταίο διάστημα ασχολούμαι όλο και περισσότερο με τα επαγγελματικά μου. Ίσως γιατί έχουν περισσότερη κινητικότητα από τα προσωπικά (και όχι γιατί βγάζω πολλά όπως λένε οι κακές γλώσσες)
3. Είμαι άτομο που αν και φαινομικά δεν δείχνει να επηρεάζεται πολύ από την ψυχολογία του ισχύει ακριβώς το αντίθετο. Δηλαδή δε θα με δείτε να είμαι αχ και βαχ αλλά όταν είμαι down κάνω καιρό να γίνω up (sic).
4. Είμαι άνθρωπος που του αρέσει το καινούργιο και το δημιουργικό. Δηλαδή βαριέμαι τα ίδια και όταν κάνω κάτι από μόνος μου τότε το απολαμβάνω.
5. Τέλος, τι μουσική ακούω το ξέρετε αν κοιτάξετε μες το blog. Ίσως δεν ξέρετε ότι η αυτή μουσική για μένα δεν είναι ένα background όταν πίνω καφέ ή όταν τρώω αλλά μια καλή συντροφιά εδώ και 10 χρόνια.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

\beginquote
και όχι γιατί βγάζω πολλά όπως λένε οι κακές γλώσσες
\endquote
Μα όλοι γνωρίζουμε πως κερδίζεις λιγότερα από μια καθαρίστρια(ΤΜ)