25 Ιουνίου 2007

No Metallica

Μετά από σκέψη κατέληξα ότι δεν θα κατέβω στο Rockwave να δω τους Metallica. O μοναδικός που γράφει κανένα comment, ο μέγιστος Radikal, που χωρίς αυτόν δεν θα ξέραμε τι είναι blogging (σλουρπ) θα με ξεχέσει αλλά ιδού η επιχειρηματολογία μου:

1. Τι σχέση έχουν οι Metallica του Live Shit που βλέπω και πορώνομαι με τους τελειωμένους μεσήλικες του σήμερα;
2. Πριν 2 χρόνια είχα στάξει 60 ευρώ αλλά είδα τους θρύλους του metal. Και όχι μόνους τους αλλά πλαισιωμένους από δυο πολύ καλές μπάντες.
3. Ξενέρωσα τρελά από την ακύρωση των Stone Sour. Κακά τα ψέματα αν έπαιζαν αυτοί θα κατέβαινα βρέξει χιονίσει.
4. 100 ευρώ για μια μέρα δε μας βρίσκονται. Και δεν είμαστε και καθηγητές (copyright istikoglou)
5. Εκείνη τη μέρα έχω 10(!) ώρες μάθημα. Δεν πετιούνται εύκολα τόσα λεφτά.
6. Δεν τρελαίνομαι τόσο να ακούσω πάλι τραγούδια που τα έχω λιώσει.

5 σχόλια:

Nick είπε...

Καταρχήν όχι και Radikal! Radikoulini :@ [εκεί καταντήσαμε...]

Τι να πει κανείς για τα επιχειρήματα σου; Όλα είναι σωστά.

Και εγώ έχω ξενερώσει από τα βίντεο που είδα στο Γιου Τουμπε και εμένα και αν ΔΕΝ μου βρίσκονται τα λεφτά. Σίγουρα η ιδέα δεν θα ήταν να δει κάποιος τους Metallica του Live Shit, αλλά να δει τους... Metallica...

Πράγματι οι Stone Sour είναι πολύ συναυλιακοί σε αντίθεση με τις άλλες μπάντες.

Η αλήθεια είναι ότι στεναχωρήθηκα λίγο, όμως η μισή φάση μιας συναυλίας είναι (για 'μένα) η παρέα και οι παρελκόμενες καφρίλες/βλακείες, οπότε χωρίς Σέβεν τι να πάω να κάνω... Ένας φτωχός, μόνος και έρημος radikoulinos είμαι. Άσε που λόγω των 2,13μ μου[μείον μερικά κεφάλια] αμφιβάλω αν θα βλέπω και τίποτα! Χαχαχα! Πέρα από την αγκωνιά που θα φάω!

Τώρα μου τη βάρεσε και θα πάρω με 100 δόσεις μια φτηνιάρικη κιθάρα των 100 ευρώ να παίζω μόνος μου τα ριφ των Metallica [ναι μωρέ μπασίστας είμαι στην καρδία! Κάνα ριφ θέλω να παίζω, οχού!]

Anton είπε...

Radikoulίνι βάλε στο φουλ το αιρ κοντίσιον κ το Live Shit κ θα σαι μια χαρά. Άντε πάμε Robert Plant (πριν πεθάνει :P)

Ανώνυμος είπε...

\beginquote
βάλε στο φουλ το αιρ κοντίσιον
\endquote
Με τον πόνο μουθ παίζετε?

Nick είπε...

Όλοι ξέρουν ότι έχεις κλιματιστικό και ψεύδεσαι ότι δεν έχεις γιατί θες να το παίξεις σοσιαλιστής! :@

Anton είπε...

Τι να το κάνει το κλιματιστικό στο Τρίκορφο...