14 Οκτωβρίου 2007

Buy Buy My Darling

Τελευταία είτε με έχει πιάσει μια καταναλωτική μανία και δεν το χω καταλάβει είτε είχα βάλει στην άκρη κάποιες ανάγκες και τις θυμάμαι σιγά σιγά. Βέβαια δεν είμαι και συγχωριανός του Λάτση (για ποιον χτυπάει η καμπάνα;) να αγοράζω ότι μου ρχεται στο κεφάλι. Έχουμε και λέμε:

  • Laptop: έλεγα να πάρω, αφού όλοι παίρνουν (όχι έτσι ακριβώς) αλλά αφού είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με το PC μου για ποιο λόγο να δώσω 1000€+;
  • Μp3 player ή κινητό: τα είπα στο προηγούμενο post. Πλεόν έχει γίνει απαραίτητο να κυκλοφορείς και να ακούς ράδιο ή μουσική. Τελικά θα περιμένω την επιδότηση του κινητού για να τα χω όλα σε ένα.
  • Μπάσο: όταν αποσυρθεί ο Steve Harris μου είπε ότι θα μου δώσει το δικό του. Γιατί να βιαστώ λοιπόν; :P
  • ADSL: τελειώνει το φοιτητικό που έχω με 9,75 €/μήνα και μου κακοφαίνεται να δίνω 18€ τώρα. Και στην τηλεφωνία υπάρχουν καρτέλ!
  • Κάρτα γραφικών: μετά από χρόνια είπα και γω να ξαναπαίξω κανένα παιχνιδάκι αλλά δεν είμαστε να δίνουμε 200 € για να παίξουμε τα καινούργια με τα υπεργραφικά.
  • Αμάξι: είναι πολλά τα λεφτά Άρη και αφού δεν έχω πρόβλημα μετακίνησης τώρα, ενώ το πρόβλημα παρκαρίσματος υπάρχει, θα μου πάρει κανένα 6μηνο μίνιμουμ για να το αποφασίσω.
Σημείωση: Όπως καταλαβαίνετε δεν έχω αγοράσει τίποτα ακόμα (εκτός από ένα τροφοδοτικό)!

3 σχόλια:

Giannis P. είπε...

Πίστεψέ με, εκτός από τη ...DSL, είσαι στο σωστό δρόμο. :):):)

Nick είπε...

Laptop:Ένα όμορφο μη αναβαθμίσιμο PC.Α ναι αν κάνεις οτιδήποτε αμυδρά βαρύ σου καίει τα χέρια. False need.

MP3: Απαραίτητα ανθρώπινη ανάγκη. Μέταλ παντού και πάντα. Τα λεωφορεία γίνονται απόλαυση. Μπορεί να σε πατήσει αμάξι.

Μπάσο: Το P-Bass με τις flat Rotosound; Καλάαααα. Τι να κάνουμε θα είμαι ο Steve ΧατζηSchaffer :p

ADSL: Ματζίρη, εγώ σκάω 25άρια!

Κάρτα γραφικών: Αφού δεν ξες για τα Vista! Με 145 παίρνεις κορυφαία κάρτα, με κάτω από 100 αξιοπρεπέστατη. Εδώ η 9800 παίζει αξιοπρεπώς σχεδόν όλα τα τελευταία παιχνίδια.

Αμάξι: Τι είναι αυτό;

Ανώνυμος είπε...

ΤΣΙΓΓΟΥΝΙΕΣ!!!! :p