25 Νοεμβρίου 2007

Δημοτικό-δημοτικό

Λόγω της δουλειάς μου έχω επαφή με παιδάκια ηλικίας από πρώτη δημοτικού μέχρι και 70 χρονών!. Και όχι taure και Radikal δεν τους κατεβάζω τα παντελόνια όπως έκανε ένας ωρομίσθιος :Ο Επ’ ευκαιρίας για να επιβάλεις τάξη σε ηλικίες του δημοτικού μόνο εύκολο δεν είναι και χρειάζεται καμιά φορά η τιμωρία. (Λες να την ξανασκεφτώ την τακτική του συναδέλφου; :Ρ) Αλλά δεν θα πω για αυτό το θέμα.
Καταρχήν παρατηρώ ότι τα παιδιά είναι πιο ξεψαρωμένα από ότι ήμασταν εμείς τότε. Αλλά και πάλι υπάρχουν λίγα συνεσταλμένα παιδάκια. Και είτε από αντίδραση που όλοι τείνουν να ασχολούνται με τα όμορφα, τα ζωηρά, τα πιο δραστήρια είτε γιατί και εγώ ήμουν συνεσταλμένος μικρός, τα έχω μια συμπάθεια. Πως μεταφράζεται αυτό; Να τα βοηθήσεις περισσότερο, να τους δώσεις το χώρο που τους παίρνουν τα υπόλοιπα, να προσπαθήσεις να αισθάνονται άνετα. Το ότι είναι συνεσταλμένα ίσως οφείλεται στο χαρακτήρα τους αλλά κυρίως στο κλίμα που έχουν από το σπίτι. Δεν πρέπει όμως και μεις όπως οι δάσκαλοί μας να τα αφήσουμε στην τύχη. Καλή η ορθογραφία, τα μαθηματικά και οι υπολογιστές αλλά η διαπαιδαγώγηση βρίσκεται αλλού. Άντε πάμε για μάθημα

4 σχόλια:

Nick είπε...

Δηλαδή στα συνεσταλμένα παιδάκια απλά διστάζεις να τους κατεβάσεις τα παντελόνια; :@

Τα συνεσταλμένα παιδάκια μπορεί να θέλουν απλά να τα αφήσουμε στην ησυχία τους για όλους τους παράγοντες που αναφέρεις...

Anton είπε...

Εγώ είπα να "υπερασπίσουμε" αυτά τα παιδάκια για να μην τα βάλουν στο περιθώριο τα υπόλοιπα

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι απλα ξεψαρωμένα τα μικρά,αντάρτες είναι!! Συχνά πυκνά θυμόμαστε τον Ηρώδη!

ΥΓ. Υπήρξες εσυ ποτέ συνεσταλμένος?? :-0

Anton είπε...

Κι όμως ήμουν και παραήμουν, δεν ήμασταν όλοι αντάρτες από μικροί!