1 Μαρτίου 2008

123

Μετά από πρόκληση να μπω και γω στο χορό. Έχω να διαβάσω βιβλίο από τότε που ήμουν σε φυλάκιο στο Χολομώντα, δηλαδή το 2005! Λίγο πιο μετά μου χε δώσει ένας φίλος το 100 Χρόνια Μοναξιά. Δυστυχώς το έχω αφήσει στη σελίδα 35, δεν έχω φτάσει δηλαδή στην 123, της οποίας η 5,6,7 και 8 σειρά λένε:

Κοιμόταν όλη μέρα και περνούσε τις νύχτες στους οίκους ανοχής βάζοντας στοιχήματα για τη δύναμή του. Τις σπάνιες φορές που η Ούρσουλα κατάφερε να τον καθίσει στο τραπέζι, ήταν πολύ καλοδιάθετος, ιδιαίτερα όταν διηγόταν τις περιπέτειες του σε μακρινά μέρη.

Να δώσω και γω μια πάσα στους Radikal, Tauros, Captain Nemo

2 σχόλια:

ekanou είπε...

Απίστευτο βιβλίο. Το διάβασα μέσα σε τρεις μέρες.

Btw., λόγω της σκόπιμης χρήσης από τον Marquez παρόμοιων ονομάτων για όλους τους ήρωες της ιστορίας νομίζω πως αυτό το βιβλίο διαβάζεται μόνο έτσι, δηλαδή μονοκοπανιά, αλλιώς χάνεται ο μπούσουλας.

Nick είπε...

Τι Μάλαμας ρε;

Τι λες ρε;

Ε ρε οι κακές οι παρέες.

Ο τελευταίος μεταλάς.