27 Μαρτίου 2008

Άγευστος

Εξαιτίας του παρατεταμένου κρυώματος/ίωσης αλλά και του γενικότερου κλίματος είναι σα να έχω χάσει τη γεύση μου. Και δε μιλάω κυριολεκτικά αλλά μεταφορικά. Δηλαδή πράγματα που τα θεωρούσα δεδομένα και ΟΚ τώρα τα βλέπω με κάποιο επικριτικό τρόπο και προβληματισμό. Δε θέλω να επεκταθώ, ούτε νομίζω ότι θα διαρκέσει πολύ. Γι αυτό αν μου πείτε για έξω, για λεφτά, για γυναίκες, για μουσική κλπ μην περιμένετε την φυσιολογική μου αντίδραση.

  • Καμμένος δημόσιος υπάλληλος αφού με ρώτησε αν είμαι φοιτητής, άνεργος, μου πε ότι δύσκολα τα πράγματα για διορισμούς. Ποιος σε ρώτησε;!
  • Το blog είναι ιστολόγιο και όχι ημερολόγιο, που σημαίνει ότι αν θέλετε να μαθαίνετε τα νέα μου μπορείτε με τους κλασσικούς τρόπους.
  • Προχθές κοιτούσα τα post που είχα κάνει το 2006-07. Ενδιαφέροντα ακόμα και σήμερα

4 σχόλια:

ekanou είπε...

Στην ελληνική μετάφραση πράγματι. Στην αγγλική όμως, blog ίσον web log ίσον δικτυακό ημερολόγιο.

Mousel είπε...

Το αν είναι ενδιαφέροντα ή όχι περίμενε να στο πουν οι άλλοι! Υ.Γ. Η επιτροπή ίσως χρειαστεί να διαλυθεί πριν καλά καλά αναλάβει δράση!

Anton είπε...

@stelios χαλάρωσε λίγο. Αν έχεις γνώμη επ αυτών, κατάθεσε την. Τα υπόλοιπα είναι να χαμε να λέγαμε
Όσον αφορά επιτροπές κλπ σε παραπέμπω στο post 3 of 7. Μη λέμε τα ίδια

Ανώνυμος είπε...

η ζωη εχει χρωμα κι γευση,αν την απο/λαμβανεις