1 Μαΐου 2008

The Clairvoyant

Το εγωκεντρικό blog μου θα επαληθεύσει ακόμα μια φορά τον προσδιορισμό που του έδωσαν. Σε μερικά πράγματα έχω παρατηρήσει λοιπόν, ότι πέφτω μέσα. Δε μιλάω για προβλέψεις και κληρονομικά χαρίσματα αλλά κρίνεις τον άλλον και μπορείς να καταλάβεις που το πάει. Τι θα κάνει, πως θα φερθεί. Κλασσικά όμως για την πάρτη μου δεν ισχύει το ίδιο. Τα λένε καλύτερα οι παρακάτω στίχοι από το Clairvoyant:
Just by looking through your eyes
He could see the future penetrating right
In through your mind
See the truth and see your lies
But for all his power couldn't foresee his own demise

ΥΓ Για τους λαϊκούρες φίλους μου, τα λέει καλύτερα αυτό.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

\quote{begin}
Το εγωκεντρικό blog μου θα επαληθεύσει ακόμα μια φορά τον προσδιορισμό που του έδωσαν.
\quote{end}
Epeidi vlepo mono me to deksi mati kai den mporo na diavaso sosta ekana tixaia kopi pasta:
Το παρόν blog δεν είναι προσωποκεντρικό

Mousel είπε...

Ως σκυλάς φυσικά και γούσταρα το δεύτερο τραγουδάκι! Άντε και την Παρασκευή στο Βέρτη!

Nick είπε...

Τι καταστροφή συντελέσθηκε χωρίς το μάτι της Θαντέρα να σε προειδοποιήσει ρε;

What happened?

Γιατί τα σκυλιά, αυτά τα μοναδικά πλάσματα, έχουν σχετιστεί με αυτή την κατάπτυστη μη-μουσική;

Anton είπε...

Μη μου κάνετε το post πάλι πεδίο μάχης για το δημόσιο!
Τα σκυλιά είναι μοναδικά πλάσματα άλλα είναι τα καταστροφικά...