27 Ιουνίου 2008

Hot as Hell

Όπως λέει και ένας από αυτούς που είχαν παρεξηγηθεί μαζί μου τελευταία (είναι ανάδρομος ο Ερμής φαίνεται :P) η ζέστη μας έχει καταβάλει. Πας για ένα καφέ και τρέχει ο ιδρώτας. Άρα τι να σκεφτείς και τι να οργανώσεις; Πάντως κάτι να ασχολούμαστε όλοι βρίσκουμε και ελπίζω να βρήκατε κάτι δροσιστικό. Ποδόσφαιρο, δουλειά, ρουτινιάρικα πράγματα δεν είναι για τέτοιο καιρό.
Μερικοί βρίσκονται ήδη στις διακοπές τους, άλλοι έχουν κανονίσει μέχρι και τι θα τρώνε κάθε μέρα διαμονής :P άλλοι δε θα πάνε και άλλοι δεν ξέρουν που και με ποιον. Με ανθρώπους που σας εκτιμάνε και περνάτε καλά να είστε και ακόμα και το air condition καλό είναι. Εσείς για που σκέφτεστε;

3 σχόλια:

Nick είπε...

Μεγάλη νεκροκάψα.

Και τα σορτσάκια δεν βοηθάνε!

Τα μυαλά πουρές!

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Seven,
διακοπούλες..χμ. φέτος κάτι σύντομο φοβάμαι. Ετοιμάζομαι για
3ήμερο στην Αίγινα, με παραμονή προηγουμένως στην κολλητή μου στην Αθήνα. Με τέτοιο καύσωνα δε νομίζω να λέει η Αθήνα, αλλά μια κολλητή την έχω, της έτυχε να δουλεύει Αθήνα καλοκαιριάτικα, να μην της κάνω παρέα? Πέρσι πάντως μου ήταν πολύ πιο ευχάριστω να της συμπαρίσταμαι στις παραλίες της νότιας Κρήτης (όπου έκανε αγροτικό) για ένα δεκαήμερο.

Από την άλλη, επειδή οι διορισμοί λένε ότι θα βγουν ήδη από αρχές Αυγούστου κι εγώ το κόβω να διοριστώ σε βραχονησίδα, ε, κάτι θα προλάβω από μπάνια στο νέο εργασιακό περιβάλλον...

Καλά μας ρωτάς για διακοπές, εσύ που θα πας για να έχουμε καλό ερώτημα?

Anton είπε...

Αγαπητό roulaki,
για αναπληρωτές λένε τελευταίο δεκαήμερο του Αυγούστου άρα πρέπει να είσαι χαλαρά. Στα νησιά του Σαρωνικού δεν έχω πάει επομένως δεν έχω γνώμη. Καλούτσικες παραλίες θα χει, αν έχεις και καλή παρέα τότε μια χαρά είναι, αν και για λίγο.
Ως κλασσικός Έλληνας είμαι της τελευταίας στιγμής. Αυτό σημαίνει είτε κάτι καλό είτε ότι μπορεί να "ξεμείνουμε" και Χαλκιδική.