23 Δεκεμβρίου 2008

Gourmet revisited

Τα Χριστούγεννα είναι συνυφασμένα με το φαΐ. Το πολύ φαΐ όμως. Ως γνωστόν (;) εγώ θα τα περάσω στην κλασσική Βιέννη. Δεν ξέρω πόσο πολύ θα φάω εκεί αλλά όσο ήμουν Θεσσαλονίκη του έδωσα και κατάλαβε!
Yasasu: Στο κινέζικο στην Πλατεία Ελευθερίας έχω πάει πολλές φορές. Εκεί έχει μπουφέ και διαλέγεις. Το Yasasu είναι πιο κλασσικό και βρίσκεται στη Ναυαρίνου. Ο χώρος δε μου έκανε ιδιαίτερη αίσθηση ενώ και με το φαγητο δεν ενθουσιάστηκα αλλά ούτε και χαλάστηκα κιόλας. Οι τιμές καλές. Χλιαρά τα πράγματα εν ολίγοις.
Από δυο χωριά: Πάλι στη Ναυαρίνου είναι ένα μεζεδοπωλείο με γεύσεις από Κρήτη και Πόντο. Ενδιαφέρουσες αν μη τι άλλο, με αρκετη ποικιλία. Είναι ελαφρώς τσιμπημένο αλλά αξίζει τα λεφτά του.
Λαδόκολλα στην πλατεία: Μαντέψτε που βρίσκεται! Παραγγέλνεις με το τεμάχιο και κινείται στις κλασσικές επιλογές. Σχετικά μικρός ο χώρος αλλά δεν σε εμποδίζει να καθήσεις με τις ώρες!
Πανελλήνιον: Στα Λαδάδικα (κοντά στον Κρικέλα). Ωραία διακόσμηση, καλή εξυπηρέτηση, κάποια διαφορετικότητα στα πιάτα. Η τηγανιά ήταν εθιστική!
Κατ' ευθείαν στο ψητό: Στο Πανόραμα με ωραία θέα. Το καλοκαίρι θα προσφέρετε περισσότερο. Μεγάλοι χώροι, κλασσικά πιάτα, οικογενειακές καταστάσεις. Μου έκανε άσχημη εντύπωση που μας χρέωσαν παραπάνω και δε ζήτησαν ούτε ένα συγνώμη. Προσπεράστε.
Για περισσότερες γευσιγνωσίες επισκεφθείτε αυτό το σύνδεσμο. Όλη η πόλη μια ταβέρνα :P

ΥΓ Τα λέμε τη Δευτέρα 29. Καλά και ξένοιαστα Χριστούγεννα σε όλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια: