28 Ιουλίου 2009

W.A.S.P. - The Headless Children

Μέσα στη ζέστη, χωρίς να χεις δουλειά, έρχονται περίεργα πράγματα στο μυαλό του ανθρώπου. Έτσι εξηγώ που μου ρθε στο άσχετο να γράψω γι αυτόν τον ανυπέρβλητο δίσκο.
H μπάντα του Blackie Lawless θα μπορούσε να χαρακτηριστεί μέχρι και glam metal λόγω του image, των χαζών στίχων και του περιβάλλοντος που κινούνταν (Los Angeles). Όμως ήταν πολύ πιο σκληρή, συγκρούστηκε με την PMRC και όπως απέδειξαν δίσκοι όπως αυτός και το Crimson Idol άξιζε πολλά.
Μουσικά μιλάμε για κλασσικό heavy metal. Tο εισαγωγικό Heretic δείχνει εξ αρχής την διαφοροποίηση από τα προηγούμενα άλμπουμ τους. Πιο μεστό αλλά ταυτόχρονα W.A.S.P. Οι πιο mid-tempo στιγμές τους είναι από επικές όπως το ομώνυμο μέχρι μελωδικές όπως το Mephisto Waltz. H power ballad Forever Free θα αποτέλεσε καλό λόγο για αγορά του άλμπουμ, όμως τραγούδια σαν το Thunderhead και Neutro Bomber θα ξενέρωσαν όσους το αγόρασαν μόνο γι αυτό το λόγο. Η διασκευή στο Real Me των Who είναι καλή αφορμή για να ασχοληθεί κανείς με τους θρύλους αυτούς της rock. Για το τέλος άφησα το Mean Man ή αλλιώς το απόλυτο κομμάτι να το βάλετε να παίζει στο repeat!
Για όσους μετράει το image ας ασχοληθούν με τους προηγούμενους δίσκους τους. Για όσους το concept με τον επόμενο δίσκο τους. Η επιτομή των W.A.S.P είναι πιθανότατα αυτός ο δίσκος. Listen to me cause I'm a mean mother fucking man, riding the wind...

9 σχόλια:

Wise_One είπε...

Κι εγώ το άλμπουμ λόγω του Mean Man το πήρα! Το άκουγα συνέχεια!!! Σπίτι, mp3 player... Το είχα βάλει και ringtone στο κινητό, τώρα είναι στο ξυπνητήρι... Είναι ακόμα πρώτο στα Top Tracks μου στο last.fm.

roulaki είπε...

Επιτέλους, λέω εγώ, αυτό το μπλογκ ασχολείται με τα θέματα που πρέπει! Ωραίο δισκάκι, δεν το είχα στα υπόψη μου. Από WASP έχω μόνο το ομώνυμο (και κάποια στιγμή πρέπει να οργανωθώ, να καλύψω τα μουσικά μου κενά). Δεν έχω mp3 στο αμάξι και είμαι σε φάση που γράφω καινούρια cd, βαρέθηκα την προηγούμενη 100στη που είχα. Θα το ακούσω και θα σου πω.

Anton είπε...

Γι αυτό είναι αυτό το blog, για να σας μαθαίνει πράγματα :O

Nick είπε...

Μπράβο. Βλέπω πως οι "οπαδοί" μου μετανάστευσαν σωρηδόν στο site του Seventh_viva_la_poser... έτσι...

Νααααααα τα σχόλια εδώ και εγώ γράφω κομμάτια και ολόκληρα δοκίμια... αχχχχχ...

ντρίγκι ντρίγκι ντρίγκι άτιιιιιμηηη κενωνίααααα...

Anton είπε...

Βαφτίζεις οπαδούς σου και πρόβατα τους γνήσιους ακόλουθους του metal?
Ρε άντε άκου στρουμφομέταλ που θα μας πεις και ποζεράδες! :@

roulaki είπε...

Α, συγνώμη, για τη συναυλία ήταν το τελευταίο ποστ σου; Είδα φωτογραφία από βενζινάδικο με μια Mercedes να βάζει βενζίνη και σκέφτηκα ότι ή για την τιμή των καυσίμων θα έγραφες ή για το νέο μέτρο της απόσυρσης. Aλλά αφού είναι για τη συναυλία, θα το διαβάσω και θα σου πω!

Nick είπε...

Έτσι. Μπράβο ρε. Εντρυφούμε στο σέβενθ και ρίχνουμε μια ματιά στον ράδικαλ. Αλλά έτσι είναι...

ντρίγκι ντρίγκι ντράγκα [μπαγλαμαδάκι] :@

Anton είπε...

Κάποτε υπήρχαν αναγνώστες (ας είναι καλά εκεί που είναι) οι οποίοι γνώριζαν το περιεχόμενο του blog απέξω και ανακατωτά. Σαν Ευαγγέλιο ένα πράγμα.
"Είδα φωτογραφία από βενζινάδικο με μια Mercedes να βάζει βενζίνη και σκέφτηκα ότι ή για την τιμή των καυσίμων θα έγραφες ή για το νέο μέτρο της απόσυρσης." Έγραψες!

Nick είπε...

ντρίγκι ντρίγκι... ωωωωωχχχχχ... ντρίγκι... αμααααααανννννν... :@ :O :p