16 Φεβρουαρίου 2010

Μετά-τριήμερο

Αν ανοίξεις τις κουρτίνες πιο πιθανό είναι να μπει λίγο φως από το αν ανοίξεις την τηλεόραση...
Τελευταίως (αναγκαστικά) το χουμε ρίξει στη διασκέδαση εντός των τειχών. Καλά είναι (και οικονομικά :P)
Είπα να χρησιμοποιήσω το MS Project για να βάλω σε μια σειρά τις όποιες δουλειές έχω. Το είχα χρησιμοποιήσει παλιά για μια εργασία. Θα δείξει αν θα με βοηθήσει ή θα καταλήξω να περάσω σαν task και το ίδιο το MS Project :@
Στο καθημερινό πάνε-έλα, πέρα από την πολύ βενζίνη που καίω, έχω να κάνω με πολλές τρύπες. Μα πολλές. Αριστοτεχνικοί ελιγμοί και τις αποφύγαμε. Με τις πολλές φετινές βροχές φάνηκε η ποιότητα των κατασκευών. Αλλά υπάρχουν πολλών ειδών τρύπες...

4 σχόλια:

Nick είπε...

Google Calendar

Anton είπε...

Είσαι γνωστό googlόσκυλο. Αν ήθελα ημερολόγιο χρησιμοποιούσα και το Outlook. Σιγά μην βάζω σε online calendar τι κάνω και τι σχεδιάζω!

roulaki είπε...

Αυτά είναι αν είσαι πληροφορικάριος! Βάζεις τα task σε πρόγραμμα για να σου θυμίζει τι πρέπει να κάνεις. Μα πόσο πολυάσχολος είσαι βρε αδερφάκι μου; Εγώ πρωτόγονα πράγματα. Έχω ένα μπακαλοτέφτερο και σβήνω-γράφω. Τα tasks μου αυτή την εποχή συνοψίζονται στο εξής ένα: διαγωνίσματα. Κάθονται στο τραπεζάκι και μου λένε "Διόρθωσέ μας!" κι εγώ πάντα κάτι άλλο έχω να κάνω...Α, και τα ισπανικά, αλλά αυτά έχουν μπει στον αυτόματο πιλότο. Έχω δρόμο ακόμη μέχρι να εκπληρώσω τη φιλοδοξία μου και να γίνω μεταφράστρια του Κούπερ. Όσο για τον απολογισμό του 3ημέρου; Humor de perros... Όλα όσα θα μπορούσαν να πάνε στραβά, πήγαν...

Unknown είπε...

Δοκίμασε και το ToDoList. Το χρησιμοποιώ στη δουλειά και είναι αρκετά καλό. Και freeware.

http://www.codeproject.com/KB/applications/todolist2.aspx