29 Ιανουαρίου 2011

Γερολαδάδες

Γύφτοι. Σόρι από τους γύφτους αλλά αυτή η λέξη μου έρχεται για το σπιτονοικοκύρη μου στην Τρίπολη. Λείπει μια βδομάδα και βάζει τον γιο του (Θεοδωρόπουλος, 50χρόνος έμπορος επίπλων) να πάει να κατεβάζει το καλοριφέρ. Μην τυχόν και το κάψω παραπάνω. Γελοίοι. Όταν έλειπα 20 μέρες τα Χριστούγεννα δηλαδή και μετά τα ακουμπούσα για τη θέρμανση καλά ήταν; Ξεφτίλες. Και να πεις ότι είναι φτωχοί. Χεσμένοι στο χρήμα είναι. Αλλά αν ο άνθρωπος είναι κακομοίρης και τίποτας, αυτά κάνει. Να τους δώσω και κάτι από αυτά που μου περισσεύουν. Ας ξεκινήσω με τρία...
 
Σημείωση: Αριστερά στη φώτο ο Τριπολιτσιώτης γερο Λαδάς και δεξιά εγώ..

11 σχόλια:

Nick είπε...

Η θέρμανση είναι του σατανά! Τι έχει δηλαδή το πουλόβερ και η κουβέρτα; :p

Anton είπε...

Nick<-Θεσσαλονικιός γερολαδάς

Ανώνυμος είπε...

θαρρείς και δεν μπορείς να βρείς τρόπους να ζεσταθείς...

roulaki είπε...

Συγνώμη, αλλά δεν έχεις αυτόνομη θέρμανση; Και τι θα πει "πήγε και μου κατέβασε τη θέρμανση"; Μπήκε στο σπίτι ενώ έλειπες;

Anton είπε...

Δεν έχω αυτόνομη :S Ο θερμοστάτης είναι ας πούμε σε κοινόχρηστο χώρο

roulaki είπε...

Μέγα λάθος. Πρώτη φορά νοικιάζεις σπίτι; Αυτά τα προσέχουμε... Θα σε ρωτούσα κι άλλες λεπτομέρειες για το νοίκι πχ, αλλά ας μην επεκταθώ τόσο. Υπάρχει ένα θέμα με τα σπίτια που νοικιάζουν οι εκπαιδευτικοί. Υπάρχει σε ορισμένες περιοχές εκμετάλλευση εξίσου με τους φοιτητές.

Anton είπε...

Δεύτερη. Ήταν να μην κάνω την αρχή :) Λίγοι μήνες έμειναν.
Αλήθεια εσύ δεν πήρες επαπειλούμενη;

Ανώνυμος είπε...

δύσκολη η ζωή του φοιτητή/εκπαιδευτικού εν τέλει...

roulaki είπε...

Πρέπει να είμαι από τις ελάχιστες Δ.Υ. που σε περίπτωση εγκυμοσύνης δεν έχω πάρει άδεια από την επομένη της σύλληψης κιόλας. Πώς να με πεις τώρα; Κορόιδο; Και τώρα στον πέμπτο που το πήρα απόφαση ότι δεν θέλω άλλο πατινάζ στον πάγο με το αμάξι, έπεσα και σε ευσυνείδητο (ή φοβιτσιάρη) γιατρό. Χρυσό τον έκανα την προηγούμενη εβδομάδα για να μου γράψει αναρρωτική άδεια. Τελικά μου έδωσε μια βεβαίωση ότι θέλω ξεκούραση για ένα μήνα. Το αστείο; Δυστυχώς δεν αρκεί αυτό, μου ενέκριναν μόνο μια βδομάδα άδεια. Πλέον απαιτείται εισαγωγή σε νοσοκομείο για να την πάρεις τη ρημάδα την αναρρωτική. Μας έκαψε η Αννούλα. Ακούγεται ότι θέλει να κάνει κι άλλες αλλαγές. Να μην παίρνει μόρια γυναίκα εκπαιδευτικός με άδεια ανατροφής στο σπίτι. Αναρωτιέμαι γιατί δεν προχωράμε σε μαζικές στειρώσεις εκπαιδευτικών να τελειώνουμε....

Anton είπε...

Το ότι η Άννα τα χει κάνει πουτάνα είναι δεδομένο. Αλλά και σε αυτό με τις επαπειλούμενες κάτι πρέπει να γίνει. Το καλοκαίρι πριν ακόμα ορκιστούμε οι καινούργιοι, ήταν ορισμένες που απαιτούσαν να τους βάλουν σε περιοχή με πολλά μόρια και καπάκι να πάρουν επαπειλούμενη να την κοπανήσουν. Παραγωγικοί άνθρωποι αν μη τι άλλο :@

Wise_One είπε...

Χαχαααα θεσσαλονικιός γερολαδάς αχαχα

Κουβέρτα και πουλόβερ λέει ο Nick ε; Been there done that my friend, πριν 3 χειμώνες. Κρύο του π***τη, χωρίς πετρέλαιο, διπλές μάλλινες κάλτσες, φόρμα, κοντομάνικο φανελάκι, φούτερ, μάλλινο πουλόβερ και κουβέρτα στο σαλόνι. Στο δωμάτιο είχα το αερόθερμο κάτι γινόταν. Κάτι εποχές...