20 Μαΐου 2011

Ωραία πράγματα

Ο καιρός συνεχίζει να είναι μπερδεμένος αλλά με το πέρασμα των ημερών η πλάστιγγα γέρνει υπέρ της καλοκαιρίας. Και όταν έχει ήλιο και ζεστούλα όλο φαίνονται πιο λαμπερά.
Εδώ και μήνες τυχαίνει να βρίσκομαι σε παρέες που οι γυναίκες υπερτερούν αριθμητικά. Καταρχάς αυτό δε μου συνέβαινε παλαιότερα ιδιαίτερα άρα πλέον (και αφού έχει περάσει κάποιο σημαντικό διάστημα) μπορεί να πεις ότι μπορείς να βγάλεις κάποια πραγματικά και ουσιαστικά συμπεράσματα. Αλλά εδώ δεν είναι αντρικό περιοδικό για να δίνω tips σε άντρες!
Εντύπωση μου κάνει η τάση που υπάρχει στην εδώ παρέα να κερνάει κάποιος κάθε φορά. Δε μου τύχαινε παλιότερα και μου θύμισε τότε που ήμουν μικρός και "μάλωνε" ο πατέρας μου για το ποιος θα πληρώσει. Καλή φάση.
Τέλος, ότι βάζεις κάποια πράγματα σε μια σειρά και σα να ξέρεις τι σου ξημερώνει (σα λέω), έχει ως αποτέλεσμα να χαλαρώνεις έστω και για λίγο και να μην είσαι συνέχεια σε μια υπερδιέγερση. Ουφ

Δεν υπάρχουν σχόλια: