6 Σεπτεμβρίου 2011

House GR

Υποσυνείδητα επηρεασμένος από την σειρά, επισκέφθηκα έναν γιατρό του ΟΠΑΔ, όχι γιατί είχα κάτι επείγον αλλά για μια ενόχληση από καιρό. Και o γιατρός σαφώς επηρεασμένος με βαλε να κάνω εξέταση στην εξέταση. Χρήμα δε μου κόστισαν αλλά χρόνο σίγουρα. Μετά όμως ο House προχωρά σε κάποιες θεραπείες και στο τέλος σώζεται ο ασθενής. Ο συγκεκριμένος δεν έχει εμπεδώσει αυτό το κομμάτι της σειράς. Ρε παλικαράκι, το να κάνω τις προφανείς εξετάσεις και στο τέλος να μην μου πεις τίποτα της προκοπής να διορθώσω την κατάσταση, δεν συνιστά ιατρική. Αν δεν υπάρχει ή μπορείς να μου προτείνεις κάτι ουσιαστικό, τότε στείλε με τουλάχιστον σε κανέναν House.

ΥΓ Όταν βλέπεις πτυχίο ξένου πανεπιστημίου, ας δοκιμάσεις πουθενά αλλού την τύχη σου καλύτερα

3 σχόλια:

Nick είπε...

Κάνε λίγες κάμψεις αν είναι για την πλάτη! Ξεπιάνεσαι αμέσως [εκτός αν σε εξωντώσω :@]

ΥΓ. Έπος το live στη Μόσχα! (σε ένα κομμάτι σαβουρδίζεται ο Newsted :p)

Anton είπε...

Τελικά βρήκα μόνος μου ποια στάση (του ύπνου διεστραμμένε!) δημιουργούσε το πρόβλημα.

ΥΓ Δεύτερος μήνας κατρακύλας...

Nick είπε...

:p Αφού ρε έχεις το λινκ εσύ!

Σιγά την κατρακύλα, εδώ έχω δει ντοκιμαντέρ με τους Τριβιουμ στο studio :p