8 Οκτωβρίου 2011

Υπνοταινία

Μετά την υπνοπαιδεία , ο νέος όρος είναι η υπνοταινία. Παλιά μου τύχαινε όταν ήμουν κουρασμένος. Πλέον παρατηρώ ότι αυτό που κορόιδευα στη μάνα μου, μου συμβαίνει σε συχνή βάση. Να ταν μόνο αυτό το πρόβλημά μας...
  • Drive
    Οι κριτικές ήταν αποθεωτικές, η ατμόσφαιρα ελκυστική. Τελικά δεν είναι και τίποτα αξιομνημόνευτο. Κρούσμα υπνοταινίας.
  • Horrible Bosses
    Στο τσακ να πάω σε θερινό σινεμά να το δω ήμουν αλλά μάλλον καλύτερα. Καλή φάση με τους τρεις φίλους και μια χαρά βλέπετε αυτή η αμερικανιά αλλά δεν είναι και τίποτα επικό.
  • Bad Teacher
    Την Cameron Diaz την έχουν πάρει λίγο τα χρόνια αλλά στην ταινία και υπό κάποιους hard rock ύμνους, φάνταζε λαχταριστή.
    Κρούσμα υπνοταινίας.
  • Happythankyoumoreplease
    Ένας
    τύπος ξεμένει με έναν μικρό και αυτό επηρεάζει τη ζωή του και τον φίλων του, όσο να ναι. Κρούσμα υπνοταινίας.
  • Incendies
    Βαριά ταινία. Δυο αδέρφια μετά το θάνατο της μητέρας τους, ακολουθούν τα ίχνη της στη Μέση Ανατολή. Κρούσμα υπνοταινίας.
  • Biutiful
    Στις φτωχογειτονιές της Ισπανίας ο Bardem προσπαθεί να ζήσει τα παιδιά του, πεθαίνοντας. Ίσως μια μέρα και μεις σε τέτοιο περιβάλλον να κινούμαστε.
  • Thor
    Σκανδιναβική μυθολογία λέω, είχα και πρόσφατο το Game of Thrones. Hollywoodιανή μαλακία.
  • The Next Three Days
    Σε μια νορμάλ οικογένεια, η γυναίκα ξαφνικά βρίσκεται καταδικασμένη ισόβια. Το σοκ μεγάλο, τα χρόνια περνάνε και μέλλον δεν υπάρχει. Ώσπου ο καθηγητάκος παίρνει τα πράγματα στα χέρια του. Τόσο ρεαλιστική που ταυτίζεσαι με τον ήρωα.
  • Hanna
    Προσπαθούν να κάνουν μια ταινία με στυλ. Με και καλά δικό της concept. Με γνωστό cast. Αλλά άμα η υπόθεση είναι της πλάκας, άστο καλύτερα.
  • Source Code
    Σε κρατάει σε όλη τη διάρκεια της με το ρυθμό και το έξυπνο θέμα της.
  • Love and Other Drugs
    Ωραία ταινία. Έρωτας και ασθένεια.
  • De vrais mensonges
    Γαλλική με την ηθοποιό του Αμελί. Γλυκιά.
  • How Do You Know
    Ο Jack Nicholson έχει αραιώσει τις ταινίες που παίζει. Ας διαλέγει καμιά της προκοπής τουλάχιστον. Κρούσμα υπνοταινίας.
  • The Adjustment Bureau
    Δεν την περίμενα και μου προέκυψε πολύ ενδιαφέρουσα. Πως να περιμένεις ότι μια ιστορία αγάπης ενάντια στο σύστημα θα χει ενδιαφέρον; Εκτός και αν είσαι φαν του Μανούσου Μανουσάκη :@ Αξίζει.

      4 σχόλια:

      roulaki είπε...

      Εμένα μου συνέβαινε τον πρώτο καιρό που ήμουν έγκυος. Να το προσέξεις! :p

      Wise_One είπε...

      Τώρα που το θυμήθηκα, ένας φίλος κοιμήθηκε στο Holy Grail των Monty Python! Ήμαρτον!

      Anton είπε...

      @wise one Εγώ ξέρω έναν που κοιμήθηκε όταν πήραμε το Ευρωμπάσκετ ου 2005...:Ο
      @roulaki αν έχω και ναυτίες να πάω σε κανέναν γιατρό λες; :P

      Nick είπε...

      Στο eurobasket? Ποιος?!!! :p